Benvolgudes famílies,
Des des de l’AMPA de l’escola us volem animar a participar a la Xocolatada Solidària que farem el dijous 15 de febrer a les 16:30h, en motiu del día internacional del càncer infantil.
L’objectiu de la xocolatada és recaptar fons per a la Investigació del càncer infantil a l’Hospital Sant Joan de Déu. Tot el que recaptem amb la xocolatada anirà directament al fons per a la investigació. Aquí teniu l’enllaç de la iniciativa per a més informació: http://xocolatadasolidaria.org/
Recordeu que, per tal de reduir residus, podeu portar el vostre got o tassa per la xocolata. Durant la Xocolatada de la nostra escola, també tindreu l’opció de comprar les polseres Candela, una altra iniciativa solidària destinada al mateix fi.
http://www.pulserascandela.com/
Us esperem a tots i totes!
Moltes gràcies per la vostra col·laboració.