Castanyada + Benvinguda!

Benvolgudes famílies,

Ja ha arribat la tardor i la Castanyada a l’escola!!

És per això que us convidem a decorar l’entrada amb creacions artístiques fetes amb castanyes, moniatos, carabasses i aquells elements que se us acudeixin per crear una composició ben original!!!!

Tots els infants que hi vulguin participar, hauran de portar les seves creacions abans del dia 5 de novembre, per així poder fer fotos i poder-les exhibir fora de l’escola.

Aquella mateixa tarda, 5 de novembre a les 16:30h, hi haurà llet amb cacau i un troç de pa de pessic per a totes les criatures.

Sobretot recordeu-vos de portar un got per la llet amb el cacau; en cas que no el porteu, l’AFA vendrà els seus a 1€.

Amb aquesta primera festa també donarem la benvinguda a les noves famílies de E.I.3, E.I. 4, E.I. 5, 1r, 2n i 3r.

Esperem la vostra col.laboració i assistència.

Salutacions,

Comissió de Festes

Convoquem Assemblea Ordinària.

Famílies!


Us convoquem a l’Assemblea General d’inici de curs dijous 28 d’octubre a les 20:30 h. Seràde forma telemàtica a través de Google meet (rebreu l’enllaç via mail el mateix dia) L’ordre del dia és el següent:

1- Presentació nova junta.

2- Presentació dels nous Estatuts i Reglament de Règim Intern i aprovació, si s’escau.

3- Aprovació tancament exercici econòmic curs 2020/21.

4- Presentació del pressupost curs 2021/22 i aprovació, si s’escau.

5- Quota de socialització de llibres i impagats.

6- Informació sobre la pòlissa d’assegurança.

7- Nou funcionament de les comissions i grups de treball.

8- Renovació dels càrrecs de les comissions.

9- Presentació nova web i butlletí informatiu.

10- Proposta de reactivació de la colla de Tabals i Pinós.

11- Precs i preguntes.

Des del desig de la nova junta de ser plural, àmplia i diversa, i després de formacions amb l’aFFaC i d’intercanvis amb el nostre referent de l’aFFaC, hem sotmès els Estatuts i Reglament de Règim Intern de la nostra entitat a un procés d’anàlisi i reflexió. Us presentem una proposta dels nous documents adaptats a les necessitats de l’AFA actual (adjunts al correu), els quals seran sotmesos a votació a l’assemblea per tal d’aprovar-los, si s’escau.

Si no has rebut el correu de convocatòria amb els documents a revisar, escriu-nos a info@afaelspins!

Esperem que pugueu connectar-vos!